wilmaofsweden

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

Av wilma - 13 oktober 2010 12:43

du vet att jag älskar dig

du vet att du är min bästa vän

och jag hoppas att du vet att du betyder mest i mitt liv

vi går igenom mycket, vi har tuffa stunder vi båda två precis som alla andra.

men tillskillnad från alla andra så kommer vi göra det tillsammans.

jag vill se dig glad och lycklig varje dag. jag vill se dig le och skratta för det gör mig så glad. att se dig glad gör hela min dag. jag förstår verkligen hur lyckligt lottad jag är att ha en vän som dig. jag håller så hårt i dig och kommer aldrig lämna dig. vad du än tror, vad alla än tror att du bara är en vän för mig, för det är inte så. du är inte bara en vän. du är som min syster.

vi bråkar, tjafsar hela tiden exakt som syskon gör. jag kommer aldrig lämna dig. för jag har verkligen märkt att ett liv utan dig fungerar inte alls. allt blir bara fel utan dig och jag vill inte ta ett steg utan dig. du betyder så mycket för mig. du gör mina dagar, lyser upp dom och får mig att känna livsglädje och lycka. det är tack vare dig jag orkar kämpa, tack vare dig som jag är en stark tjej med både benen på jorden idag. och det sårar mig hårt när jag får höra att jag är egoistisk. för det jag tänker på mest är att du ska må bra och vara glad. jag tänker aldrig på mig själv i första hand. mina vänner och familj har jag alltid satt i första hand. jag älskar dig gumman.

 

hoppas du förstår mig rätt, och tack camilla för alla dagar jag får uppleva tillsammans med dig

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma - 21 oktober 2010 18:46

hej kära bloggläsare. kanske gör er besvikna nu.. men jag har bytt bloggadress, samma namn och allt men bytt hemsida! liksom varför blogga gratis när man kan tjäna pengar?   hoppas med varmt hjärta att ni alla följer med mig till... h...

Av wilma - 19 oktober 2010 19:34

btw har bestämt mig idag för vilken färg jag ska färga håret om någon vecka :) blir nog tvär nice. tänker inte avslöja vad hur eller när mera. för det blir en överraskning. inte hundra på om det kommer bli så fett nice som jag tror men aja får hopp...

Av wilma - 19 oktober 2010 19:31

har inte bloggat för har inte haft ett skit att skriva om. blogg torka som fan oxå. iaf vart i skolan, fikat med camilla och sen var hon med lite i skolan när jag käka o så.. efter det gick jag på möte så slapp typ en del av datakunskapen skönt! ...

<3

Av wilma - 17 oktober 2010 14:16


vill bara skriva några rader tillängnat min bästa vän! jag älskar dig så mycket gmn, och du betyder sjukt mycket för mig. du är en helt underbar tjej som har ett hjärta av guld. och jag är så tacksam över att ha dig vid min sida. kommer finna...

Av wilma - 17 oktober 2010 10:41


sitter hemma hos camilla och ätit panpizza nu ska vi snart se på snabba cash (K)    ...

Presentation


välkommen till mitt place! ställ gärna en fråga! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards