wilmaofsweden

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Rubrik saknas

Av wilma - 13 oktober 2010 12:21

att man kan tro så fel om en person, bedömma någon bara så himla fel.

att en person kan visa sig vara någon så helt sjukt annorlunda än den egentligen är. att någon kan spela ett sånt spel , det är unikt att någon kan fakea ett pokerface så bra och dölja sitt riktiga jag så bra som om det skulle kunna vara två helt olika skälar.

 

du sa till mig att vi skulle dela en framtid, du och jag.

du sa att du tyckte om mig så mycket. och i mina ögon var du så äkta.

du var för bra för att vara sann. för trots allt jag trodde, hörde och såg så var det bara en stor fet bluff.

 

jag valde att gå mitt eget håll och det vill jag ännu. jag ville att vi två skulle åt två helt olika håll, jag kände att vi två inte var rätt för varan. jag sa till dig att du var en så sjukt fin person , en helt fantastisk människa och att du var underbar. jag sa också till dig att du betydde en hel del för mig. men du visade verkligen vem du var sen. du sårade mig grovt. du accepterade inte min vilja och mitt beslut. du betedde dig på ett riktigt omogen sätt och visade ett löjligt beteende. du kallade mig dumma saker som jag aldrig trodde du skulle kunna ens säga till en tjej, jag trodde inte det om dig. kunde inte ens föreställa mig något liknande. och det fegaste var att du skrev allt via ett sms. att ett jävla medelande kan såra en så hårt. du har tagit av dig ditt pkerface nu och visat ditt rätta jag. jag har sett igenom din skäl och du är ingen ängel. du är en patetisk mes.


jag är tacksam om du lämnar mig i fred nu och jag slipper ens se dig mer i mitt liv. för mig finns du inte längre , du är så död som man kan bli , marcus.




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma - 21 oktober 2010 18:46

hej kära bloggläsare. kanske gör er besvikna nu.. men jag har bytt bloggadress, samma namn och allt men bytt hemsida! liksom varför blogga gratis när man kan tjäna pengar?   hoppas med varmt hjärta att ni alla följer med mig till... h...

Av wilma - 19 oktober 2010 19:34

btw har bestämt mig idag för vilken färg jag ska färga håret om någon vecka :) blir nog tvär nice. tänker inte avslöja vad hur eller när mera. för det blir en överraskning. inte hundra på om det kommer bli så fett nice som jag tror men aja får hopp...

Av wilma - 19 oktober 2010 19:31

har inte bloggat för har inte haft ett skit att skriva om. blogg torka som fan oxå. iaf vart i skolan, fikat med camilla och sen var hon med lite i skolan när jag käka o så.. efter det gick jag på möte så slapp typ en del av datakunskapen skönt! ...

<3

Av wilma - 17 oktober 2010 14:16


vill bara skriva några rader tillängnat min bästa vän! jag älskar dig så mycket gmn, och du betyder sjukt mycket för mig. du är en helt underbar tjej som har ett hjärta av guld. och jag är så tacksam över att ha dig vid min sida. kommer finna...

Av wilma - 17 oktober 2010 10:41


sitter hemma hos camilla och ätit panpizza nu ska vi snart se på snabba cash (K)    ...

Presentation


välkommen till mitt place! ställ gärna en fråga! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards