wilmaofsweden

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av wilma - 9 oktober 2010 12:40

jag har så himla svårt att bestämma mig, att våga eller veta ens vad eller hur jag vill ha mitt hår. jag har gått ifrån blondt till svart till brunt osv.. klippte mig nyss för några dagar sen så toppade jag det då, att man aldrig kan bli nöjd när man kommer ifrån frisören? ;s  jag kände verkligen att mitt hår hade växt och blivit långt, men behövde faktiskt toppa det hade inte gjort det på typ ett år och nu käns det så där jävla kort igen. jag vill ju ha långt hår så ha hållt på att trixa med löshår och hit o dit i några år nu, är trött på skiten! förra året var det så nära jag bestämde mig för att göra dreads men jag ångra mig eftersom jag kommer ju aldrig kunna ta ur dom om jag inte rakar av hela skiten hehe.. men åh nu är jag så jäääääävla sugen igen, den här tjejen på bilderna under jag rent av älskar hennes hår och frisyr så grymt sugen men kommer jag passa i dreads? kommer jag våga jag vet inte..


vad tycker ni är det snyggt?

  

Presentation


välkommen till mitt place! ställ gärna en fråga! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards