wilmaofsweden

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av wilma - 13 oktober 2010 21:00

bloggade tvärr inte igår. jobbade hela kvällen var nog hemma vid 23.30 någonting. efter skolan idag har jag också jobbat.. och imrn efter skolan ska jag också jobba..


nu ska jag se efterlyst hehe puss

  

Av wilma - 13 oktober 2010 12:43

du vet att jag älskar dig

du vet att du är min bästa vän

och jag hoppas att du vet att du betyder mest i mitt liv

vi går igenom mycket, vi har tuffa stunder vi båda två precis som alla andra.

men tillskillnad från alla andra så kommer vi göra det tillsammans.

jag vill se dig glad och lycklig varje dag. jag vill se dig le och skratta för det gör mig så glad. att se dig glad gör hela min dag. jag förstår verkligen hur lyckligt lottad jag är att ha en vän som dig. jag håller så hårt i dig och kommer aldrig lämna dig. vad du än tror, vad alla än tror att du bara är en vän för mig, för det är inte så. du är inte bara en vän. du är som min syster.

vi bråkar, tjafsar hela tiden exakt som syskon gör. jag kommer aldrig lämna dig. för jag har verkligen märkt att ett liv utan dig fungerar inte alls. allt blir bara fel utan dig och jag vill inte ta ett steg utan dig. du betyder så mycket för mig. du gör mina dagar, lyser upp dom och får mig att känna livsglädje och lycka. det är tack vare dig jag orkar kämpa, tack vare dig som jag är en stark tjej med både benen på jorden idag. och det sårar mig hårt när jag får höra att jag är egoistisk. för det jag tänker på mest är att du ska må bra och vara glad. jag tänker aldrig på mig själv i första hand. mina vänner och familj har jag alltid satt i första hand. jag älskar dig gumman.

 

hoppas du förstår mig rätt, och tack camilla för alla dagar jag får uppleva tillsammans med dig

  

 

Av wilma - 13 oktober 2010 12:21

att man kan tro så fel om en person, bedömma någon bara så himla fel.

att en person kan visa sig vara någon så helt sjukt annorlunda än den egentligen är. att någon kan spela ett sånt spel , det är unikt att någon kan fakea ett pokerface så bra och dölja sitt riktiga jag så bra som om det skulle kunna vara två helt olika skälar.

 

du sa till mig att vi skulle dela en framtid, du och jag.

du sa att du tyckte om mig så mycket. och i mina ögon var du så äkta.

du var för bra för att vara sann. för trots allt jag trodde, hörde och såg så var det bara en stor fet bluff.

 

jag valde att gå mitt eget håll och det vill jag ännu. jag ville att vi två skulle åt två helt olika håll, jag kände att vi två inte var rätt för varan. jag sa till dig att du var en så sjukt fin person , en helt fantastisk människa och att du var underbar. jag sa också till dig att du betydde en hel del för mig. men du visade verkligen vem du var sen. du sårade mig grovt. du accepterade inte min vilja och mitt beslut. du betedde dig på ett riktigt omogen sätt och visade ett löjligt beteende. du kallade mig dumma saker som jag aldrig trodde du skulle kunna ens säga till en tjej, jag trodde inte det om dig. kunde inte ens föreställa mig något liknande. och det fegaste var att du skrev allt via ett sms. att ett jävla medelande kan såra en så hårt. du har tagit av dig ditt pkerface nu och visat ditt rätta jag. jag har sett igenom din skäl och du är ingen ängel. du är en patetisk mes.


jag är tacksam om du lämnar mig i fred nu och jag slipper ens se dig mer i mitt liv. för mig finns du inte längre , du är så död som man kan bli , marcus.




 

Presentation


välkommen till mitt place! ställ gärna en fråga! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards